lørdag den 22. november 2014

X-Mini og xbox controller





Hej allesammen og velkommen tilbage jeg undskylleder for at jeg har hvert væk i så lang tid men jeg har ikke vist hvad jeg skulle skrive om, men nu har jeg fundet noget.
Det vi skal kigge på idag er to ting er en x-Mini speaker eller hvad man nu ville kalde en og det andet er en xbox controller til computeren. så håber at i vil læsse med
for hvem ved det kan jo hver det er noget i kunne ønske jer i jule gave vis det er noget i synes om


x-Mini 


X-Mini er en lille højtaller som kan "folles" sammen så den er nem at have med rundt. jeg synes efter min personlig mening at det er en super godt lille højtaller, for den spille rimelig høj. men det der også er fedt ved den er det med at der sidder et lille batteri i den som kan lades op via en computer
som der ses på billedet er farven på den lime grøn eller grøn.
man kan også for dem i sort,blå,lilla,lyserød og orange.

 ¨
man kan også se på det øverste billed at dan kan folles sammen
fronten er det en lille en 


XBOX Controlleren


Xbox contrllen er en mega fed controller som kan anvendes til computeren, dog skal man huske at den her controller kun virker til computer. efter min personlig mening er at den er virkelig god at holde på og at den minder om en rigtig xbox controller, det jeg har brugt controlleren til er at spille Ned for speed og Fifa

som der ses på billedet kører den over usb,
selvom det er en usb 2.0 virker den også i 3.0

Tak fordi i læste med  :D









1 kommentar: